پی، استراتژی متفاوت بازاریابی و فروش

انتقال تجربه | آموزش | تحلیل

تبلیغات تبلیغات

خدمت گرایی چیست و چطور می‌توان آن را تقویت کرد؟

شگفت‌آور نیست که بسیاری از مشاغل، در دستیابی به اصول اولیه کسب‌و‌کار موفق نمی‌شوند؟ بیشتر ما می‌خواهیم وقتی از خدماتی استفاده می‌کنیم که برایمان مفید باشند و به مخلفات اضافی که به‌هیچ‌وجه خدمات را بهبود نمی‌بخشند، علاقه‌ای نداریم. با وجود اینکه خدمات حدود ۵۰٪ از اقتصاد بسیاری از کشورهای در‌حال‌توسعه را تشکیل می‌دهند، هنوز هم تمام خدمات در سطح عالی قرار ندارند. با وجود این تفاسیر است که مفهومی به اسم «خدمت گرایی» (Service Orientation) در دنیای کسب‌وکار
برچسب‌ها: orientation
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها